sociologos.be

Handboek social media marketing

Responsive image
Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan. Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Nationale Nederlanden en vele anderen. Auteur, 'social media addict', ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren online strateeg. Petersen 'eet en drinkt' social media en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Zijn eerdere boeken, waaronder Handboek Online Marketing, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping en Handboek ContentStrategie zijn stuk voor stuk succesvol geworden dankzij een sterke virale social media campagne. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet Petersen organisaties van een werkende online, content en social media strategie. De bevlogen marketeer is bovendien een fanatiek (video)blogger en columnist.Trefwoorden: handleiding
PUBLICATIE DATUM:
maart 2020
BESTANDSGROOTTE:
11,14
ISBN:
9789463561631
TAAL:
Nederlands
AUTEUR:
Patrick Petersen
FORMAAT:
PDF EPUB FB2
PRIJS:
VRIJ

Handboek social media marketing PDF

Handboek social media marketing is een fantastisch boek. Dit boek is geschreven door auteurs Patrick Petersen. Jij kunt lezen Handboek social media marketing op onze site sociologos.be in elk handig formaat!


...SBN 9789059317048 Social media:... Handboek social media marketing social media marketing [Adv] Inspiratie, handigheden, tips op de Zzp-powerdag 15 juni 2013 #KVK Meld je nu aan! #contentmarketing ... Handboek Social Marketing & Business door Patrick Petersen ... . Posted on 4 juni 2013 by admin. ... De social media-sessies worden verzocht door de oprichter van Socialmedia.nl en auteur van het Handboek Content Strategie, ... Social business en social media marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het boek In Handboek.Social geeft bestseller auteur Patrick Petersen een duidelijk en praktisch beeld van een succesvolle social media strategie die concreet richting geeft aan een transitie naa ... Handboek Social Media Marketing - Frankwatching Boeken ... . Het boek In Handboek.Social geeft bestseller auteur Patrick Petersen een duidelijk en praktisch beeld van een succesvolle social media strategie die concreet richting geeft aan een transitie naar social business. Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases ... Bestel Handboek social marketing & business van Patrick Petersen. Gratis verzending vanaf €19,95 14 dagen bedenktijd Handboek social marketing & business 2e druk is een boek van Patrick Petersen uitgegeven bij Duuren Media, Van. ISBN 9789059409194 Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van ... Handboek social marketing & business van Patrick Petersen (boek, paperback, ISBN 9789059409194). Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het... Microsites Game Advertising Social Media SEM ICT-model Trends Affiliates Bloggen HOM Adwords 4C-model RSS Adsense Analytics Online MarketingPlan W Het Handboek Online Marketing deel 6 (HOM6) is een modern en praktisch manage-ment- en studieboek. Het biedt de professional een theoretische basis Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van ... Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business....