sociologos.be

Bedrijfsvoering In Klantperspectief

Responsive image
Professionaliseren, veranderen, verbeteren, vernieuwen, verzakelijken....Woorden die in ons vakgebied steeds vaker worden gebruikt en allemaal duiden op een wens of noodzaak om de (facilitaire) organisatie een stap verder te brengen in de gewenste richting.Dit boek brengt structuur in de veelheid van (mogelijke) verbeteracties. Het helpt u te kiezen en brengt daarmee logica in het ontwikkelpad. Door de juiste acties op het goede moment op te pakken, neemt de kans op succes aanzienlijk toe. In het eerste deel staat een model centraal dat u helpt bij de voorbereiding en een planmatige, resultaatgerichte uitvoering van uw ontwikkeltraject. Het tweede deel beschrijft 30 veel voorkomende ontwikkelthema's, aangevuld met 4 praktijkcases. In korte, kenmerkende bewoordingen is per thema de essentie beschreven: Wat is het en waarom doen? Hoe aanpakken? en Waarop letten? Ook zijn praktijkgerichte aandachtspunten en tips opgenomen, die een vliegende start mogelijk moeten maken!
PUBLICATIE DATUM:
januari 9999
BESTANDSGROOTTE:
10,81
ISBN:
9789077072967
TAAL:
Nederlands
AUTEUR:
Judy Alkema
FORMAAT:
PDF EPUB FB2
PRIJS:
VRIJ

Bedrijfsvoering In Klantperspectief PDF

Bedrijfsvoering In Klantperspectief is een fantastisch boek. Dit boek is geschreven door auteurs Judy Alkema. Jij kunt lezen Bedrijfsvoering In Klantperspectief op onze site sociologos.be in elk handig formaat!


...jzigd. Natuurlijk zijn er de afgelopen jaren nieuwe inzichten, ontwikkelingen en trends op ons af gekomen ... PDF Transformatie in de Installatiesector - Magnitude Consulting ... . Alles is in beweging en dus ook het vakgebied Facility Management. In diverse Bedrijfsvoering in klantperspectief. Aan: Typ de naam van één of meer vriend(en). Onderwerp: Bericht: Sluit venster. Boek. Auteur: Alkema, Judy: Dit boek bevat een tweetal delen. Het eerste deel behandelt een model dat moet leiden tot onder andere ... Bedrijfsvoering In Klantperspectief (Onbekende bindwijze). Professionaliseren, veranderen, verbeteren ... Klantenperspectief - Windesheim ... ... Bedrijfsvoering In Klantperspectief (Onbekende bindwijze). Professionaliseren, veranderen, verbeteren, vernieuwen, verzakelijken....Woorden die in ons... Bedrijfsvoering in klantperspectief Judy Alkema en Judith Donkers Inhoud Woord vooraf 4 Inleiding 6 Deel 1 Ontwikkelproces 1. Ontwikkelmodel 9 2. Initiatief Missie/visie Uitgangssituatie 19 9789077072967 Bedrijfsvoering in klantenpers koop je vanaf 11.99 tweedehands bij Bookmatch. 100% veilig, ge...