Gratis elektronische bibliotheek

Creeer een band met je klant - Bart Groothuis

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: december 2014
BESTANDSGROOTTE: 4,54
ISBN: 9789461261267
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Bart Groothuis

U vindt hier de pdf van het boek Creeer een band met je klant

Omschrijving:

Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. Dit boek laat zien hoe je een vertrouwensband opbouwt en klanten kunt winnen voor het leven.Lees hoe Karel Bos, de hoofdpersoon in deze praktische managementroman, een ICT-bedrijf helpt om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten aan zich te binden. De consultants en verkopers van dit bedrijf ontdekken al snel dat persoonlijk zakendoen niet alleen leuk is, maar ook heel lucratief.Creëer een band met je klant is geschreven door Bart Groothuis (1961). Als professional weet hij dat het voor je klant niet alleen belangrijk is wat je van je vak weet en wie je allemaal kent, veel belangrijker is hoe je je gedraagt en wie je bent. Vanuit zijn adviespraktijk (Groothuis Advies) helpt Bart professionals met het vergroten van hun commerciële slagkracht, door het geven van (boek)presentaties, workshops, coaching en advies. Bart schrijft columns voor diverse sites.'Een aanrader voor wie commerciële relaties wil leggen en onderhouden. Leest dankzij de romanvorm heerlijk weg.' Jos Burgers, spreker/auteur'Legt de vinger op de zere plek. Als je alle tips in dit boek toepast, heb je de werkgevers en klanten voor het kiezen!' Paul de Kort, partner M&I/Partners'Roman of leerboek? Twee voor de prijs van één: een roman én een leerboek, vol leerpunten en praktische tips.' Paul van der Velpen, GGD Amsterdam

...ertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een p ... PDF Boek Zeistenaar Bart Groothuis: Duurzaamheid trekt Nieuwe ... ... ... Creëer een band met je klant Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met opbouwen van een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. In zijn tweede boek, 'Creëer een band met je klant. Managementroman voor professionals die (niet) willen verkope ... Creëer een band met je klant door Bart Groothuis (Boek ... ... . Managementroman voor professionals die (niet) willen verkopen' voert organisatie-adviseur Bart Groothuis het fictieve it-bedrijf De Boer en Lorens IT Solutions op dat, hoewel succesvol in zijn branche, zijn klantgerichtheid wil verbeteren. Zijn alter ego Karel Bos speelt in alle hoofdstukken de rol van expert. Creëer een band met je klant is geschreven door Bart Groothuis (1961). Als professional weet hij dat het voor je klant niet zozeer belangrijk is wat je van je vak weet en wie je allemaal kent, veel belangrijker is hoe je je gedraagt en wie je bent. Vanuit zijn adviespraktijk ... Creeer een band met je klant: managementroman voor profes... y más de 950.000 libros están disponibles para Amazon Kindle . y más de 950.000 libros están disponibles para Amazon Kindle . Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. Je hebt dus een lead naar aanleiding van een download. Dat is mooi, maar hoe nu verder? Je wilt immers dat die lead uitmondt in een relatie en uiteindelijk in een klant. Of in omgekeerde volgorde uiteraard. Bij voorkeur voor jaren en een beetje snel als het even kan. Creëer een band met je klant is geschreven door Bart Groothuis (1961). Als professional weet hij dat het voor je klant niet alleen belangrijk is wat je van je vak weet en wie je allemaal kent, veel belangrijker is hoe je je gedraagt en wie je bent. Creeer een band met je klant: managementroman voor professionals die (niet) willen verkopen (Dutch Edition) eBook: Groothuis, Bart: Amazon.co.uk: Kindle Store Creëer een band met je klant is na Verkoop jezelf \ het tweede boek van Bart Groothuis (1961). Als profes - sional weet hij dat het voor je klant niet alleen belang - rijk is wat je van je vak weet en wie je allemaal kent, veel belangrijker is hoe je je ge - draagt en wie je bent. Vanuit zijn adviespraktijk (Groot -...