Gratis elektronische bibliotheek

Cre er een band met je klant - Bart Groothuis

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: november 2014
BESTANDSGROOTTE: 3,60
ISBN: 9789461261236
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Bart Groothuis

Alle Bart Groothuis boeken die u van ons leest en download

Omschrijving:

Cre er een band met je klant 1e druk is een boek van Bart Groothuis uitgegeven bij Uitgeverij Dialoog. ISBN 9789461261236 Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. Dit boek laat zien hoe je een vertrouwensband opbouwt en klanten kunt winnen voor het leven. Lees hoe Karel Bos, de hoofdpersoon in deze praktische managementroman, een ICT-bedrijf helpt om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten aan zich te binden. De consultants en verkopers van dit bedrijf ontdekken al snel dat persoonlijk zakendoen niet alleen leuk is, maar ook heel lucratief. Cre er een band met je klant is geschreven door Bart Groothuis (1961). Als professional weet hij dat het voor je klant niet alleen belangrijk is wat je van je vak weet en wie je allemaal kent, veel belangrijker is hoe je je gedraagt en wie je bent. Vanuit zijn adviespraktijk (Groothuis Advies) helpt Bart professionals met het vergroten van hun commerci le slagkracht, door het geven van (boek)presentaties, workshops, coaching en advies. Bart schrijft columns voor diverse sites. 'Een aanrader voor wie commerci le relaties wil leggen en onderhouden. Leest dankzij de romanvorm heerlijk weg.' Jos Burgers, spreker/auteur 'Legt de vinger op de zere plek. Als je alle tips in dit boek toepast, heb je de werkgevers en klanten voor het kiezen!' Paul de Kort, partner M&I/Partners 'Roman of leerboek? Twee voor de prijs vann: een romann een leerboek, vol leerpunten en praktische tips.' Paul van der Velpen, GGD Amsterdam

...nt, veel belangrijker is hoe je je gedraagt en wie je bent ... Creëer een band met je klant door Bart Groothuis ... . De consument wordt voortdurend overspoeld met informatie en het aanbod lijkt vandaag de dag, in welke branche dan ook, oneindig. Veel consumenten zien dan ook door de bomen het bos niet meer. Als ondernemer is het om die reden van groot belang om je concurrenten te overstijgen middels een persoonlijke band met de klant. Persoonlijk… Creëer een band met je klant is geschreven door Bart Groothuis (1961). Als professional weet hij dat het voor je klant niet zoz ... Creëer een band met je klant door Bart Groothuis (Boek ... ... . Als professional weet hij dat het voor je klant niet zozeer belangrijk is wat je van je vak weet en wie je allemaal kent ... Deze app is het 'Zwitserse zakmes' voor professionals die commercieel succesvoller willen zijn. Je vindt in deze app tips om je voor te bereiden op een allereerste kennismaking met een nieuwe relatie, schrijven van offertes, managen van verwachtingen en nog veel en veel meer. De app bestaat uit drie tabbladen: Op de eerste tab vind je een quiz. Zou je zelf een professional in de arm nemen die je niet vertrouwt? Natuurlijk niet. Succesvol verkopen begint met een persoonlijke relatie met je klant. Uiteraard moet je verstand van zaken hebben, maar een klant moet je ook aardig vinden voordat hij met je in zee gaat. Dit boek laat zien hoe je een vertrouwensband opbouwt en klanten kunt winnen voor het leven. Creëer een band met je klant is geschreven door Bart Groothuis (1961). Als professional weet hij dat het voor je klant niet alleen belangrijk is wat je van je vak weet en wie je allemaal kent, veel belangrijker is hoe je je gedraagt en wie je bent. van een band met je klant, want die band is de basis voor het krij-gen van een...