Gratis elektronische bibliotheek

Het Mediterrane Dieet - Fedon Alexander Lindberg

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: augustus 2007
BESTANDSGROOTTE: 7,31
ISBN: 9789027445827
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Fedon Alexander Lindberg

Fedon Alexander Lindberg Epub boeken van Het Mediterrane Dieet zijn voor u beschikbaar na registratie op onze website

Omschrijving:

Wil je gezond eten, en daarbij blijvend afvallen, je fitter voelen en er mooier uit gaan zien, maar wel met lekker eten? In Het mediterrane dieet vind je de levensstijl die je daarbij helpt. Geef je energie en je natuurlijke schoonheid een boost op de manier zoals de mediterranen - met name de Grieken - al eeuwen doen. Er is geen lijst met verboden producten, dus je lijdt geen honger.Het boek bevat een overzicht van honderden producten met hun GI- en GL-waarden dat helpt bij:- het afvallen en obesitas voorkomen - snaaibuien, irritaties, moeheid en stress voorkomen - het risico op diabetes, hoge bloeddruk en hart- en vaatziekten verkleinen - je gezondheid, zowel lichamelijk als geestelijk verbeteren - het verstandig kiezen van producten tijdens het boodschappen doen of uit eten gaanNaast dit uitgebreide overzicht vind je ook een menuschema voor vier weken, met eenvoudige recepten voor heerlijke mediterrane gerechten, geschikt voor het hele gezin. Het is een levensstijl waarvan je al snel de vruchten zult plukken en een levenlang plezier van hebt!

... elkaar gezet. Volgens Zweedse wetenschappers wordt de kans op een langer en gezonder leven met 20% verhoogd als je het Mediterrane dieet volgt ... Mediterrane keuken - Wikipedia ... . Het mediterraan dieet bevat veel groentes, fruit, volkoren producten, peulvruchten en onverzadigde vetten (noten of olijfolie). Het effect lijkt vooral afkomstig van de combinatie van producten. Helaas blijkt het niet dat een enkele vitamine of voedingsstof werkt tegen dementie. Het mediterrane dieet gaat niet om snel gemaakte 'superfoods', zoals je tegenwoordig veel in de 'snelle' kookboeken aantreft. Evenmin is het ... bol.com | Het mediterrane dieet kookboek, Susie Theodorou ... ... . Het mediterrane dieet gaat niet om snel gemaakte 'superfoods', zoals je tegenwoordig veel in de 'snelle' kookboeken aantreft. Evenmin is het een strikte lijst van 'verboden' voedingsmiddelen. Integendeel: het mediterrane dieet is een formule voor een gezonde dagelijkse voeding op de lange termijn. Het Mediterrane dieet is geen echt dieet. Het is meer een levenswijze waarbij je de keuze maakt voor gezonde producten. Door het volgen van deze eetgewoonten zul je ook afvallen. Iedereen die wat gezonder wil leven, kan met dit dieet zijn voordeel doen. Het mediterrane dieet, dat door Unesco is erkend als werelderfgoed, is een belangrijk kenmerk van de Portugese keuken. Aan de basis bevinden zich plantaardige producten zoals groenten, fruit, kwaliteitsbrood en weinig geraffineerde granen, gedroogde en verse peulvruchten (bonen, kikkererwten, tuinbonen, enz.), gedroogde vruchten en noten (walnoten, amandelen, kastanjes, krenten, enz.), met ... Het Mediterrane dieet kookboek, geschreven door Dr Lindberg, is niet een echt dieet. Het is een levenswijze waar iedereen keuzes kan maken uit gezonde en lekkere recepten. Door het volgen van deze voedingspatronen en het toepassen van een Mediterrane levenswijze in de keuken, zal men afvallen, zich fitter voelen en gezonder zijn. In het mediterrane dieet kun je extra vierge olijfolie gebruiken als smaakmaker in soep, salade, een saus of over pasta. 6. Drink met mate. We sluiten af met onze favoriete regel binnen dit dieet, namelijk rode wijn. Bij het mediterrane dieet is één glas rode wijn per dag namelijk toegestaan voor vrouwen en twee voor mannen. Het overschakelen naar een mediterraan dieet is een gezonde keuze, omdat je voedingsmiddelen binnen krijgt die je anders niet zou eten. Heb je wel is olijfolie geprobeerd als vervanger voor zonnebloemolie? Niet alleen olijfolie, maar ook peulvruchten, vis en rode wijn maken het mediterrane dieet zo gezond. De mediterrane keuken of het zogenaamde mediterrane dieet wordt beschouwd als een van de gezondste en voorkomt onder andere hart- en vaatziekten. Dit komt doordat het eetpatroon vooral bestaat uit vis, olijfolie, zeevruchten, groenten, peulvruchten en mager vlees en met name door het gebruik van verse producten van hoge kwaliteit....