Gratis elektronische bibliotheek

SLA Best Practices - Bart de Best

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: april 2011
BESTANDSGROOTTE: 9,66
ISBN: 9789071501456
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Bart de Best

Het beste pdf boek van SLA Best Practices dat u hier kunt vinden

Omschrijving:

SLA Best Practices 1e druk is een boek van Bart de Best uitgegeven bij Leonon Media. ISBN 9789071501456 Het belangrijkste bij het leveren van een service is dat de klant tevreden is over de geleverde prestaties. Door deze tevredenheid verkrijgt de leverancier heraankopen, wordt hij gepromoot in de markt en is de continuïteit van het bedrijf geborgd.Wellicht nog het belangrijkste aspect van deze klanttevredenheid voor een leverancier is dat de betrokken medewerkers een drive krijgen om hun eigen kennis en kunde verder te ontwikkelen om nog meer klanten tevreden te stellen.Dit boek beschrijft de best practices om er achter te komen wat de prestatie-indicatoren zijn die gemeten moeten worden om de tevredenheid van de klant te borgen.Het eerste deel beschrijft de verschillende gezichtspunten om een Service Level Agreement (SLA) op te stellen zijnde product, service, proces en besturing.Het tweede deel beschrijft de documenten die van toepassing zijn om de afspraken in vast te leggen. Het opstellen, afspreken, bewaken en evalueren van serviceafspraken is een vak op zich.Het derde deel geeft de gereedschappen om hier adequaat invulling aan te geven. De werkzaamheden rond serviceafspraken herhalen zich in de tijd.Deel vier beschrijft hoe deze werkzaamheden in een proces gevat kunnen worden en hoe dit proces het beste in de organisatie kan worden vormgegeven.Tot slot bespreekt dit boek een aantal raakvlakken van serviceafspraken en een tweetal artikelen met SLA Best Practices.

...ste ... Learn the key Service Level Agreement (SLA) reporting and calculation best practices to address customer questions on key metrics, time, and performance ... Bart de Best: SLA Best Practices - BoekenRoute ... . This ITIL-based capability streamlines the most essential part of IT service management best practices, assuring tickets can be created accurately, escalated as needed, and resolved promptly with full visibility throughout the process for end users and to manage SLA requirements. SLA best practices. Though your SLA is a documented agreement, it doesn't need to be lengthy or overly complicated. It is a flexible, living document. My word ... Betere bedrijfsresultaten met 5 best practices voor SLA's ... . SLA best practices. Though your SLA is a documented agreement, it doesn't need to be lengthy or overly complicated. It is a flexible, living document. My word of advice? Build one using this template and examples and consult with your customers for any perceived gaps. As unforeseen instances are inevitable, you can revisit and tweak the SLA ... Dit boek beschrijft de best practices om er achter te komen wat de prestatie-indicatoren zijn die gemeten moeten worden om de tevredenheid van de klant te borgen. Het eerste deel beschrijft de verschillende gezichtspunten om een Service Level Agreement (SLA) op te stellen zijnde product, service, proces en besturing....