Gratis elektronische bibliotheek

De Service-Economie - Kees Groeneveld

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: none
BESTANDSGROOTTE: 10,5
ISBN: 9789043004732
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Kees Groeneveld

U kunt het boek De Service-Economie downloaden in pdf epub formaat na gratis registratie

Omschrijving:

De Service-Economie 1e druk is een boek van Kees Groeneveld uitgegeven bij Financial Times/Prentice Hall. ISBN 9789043004732 Negen wijze lessen voor organisaties uit de oude economie met dank aan de ineenstorting van de nieuwe economie. Meer dan driekwart van de werkende bevolking is dienstverlenend bezig. De arbeidsproductiviteit van de agrarische en de productiesector is in het verleden enorm opgevoerd, maar de dienstverlening is wat dat betreft blijven steken in het stenen tijdperk. Enorme verbetering van de productiviteit van dienstverlening is de grootste managementuitdaging voor de 21ste eeuw. Duidelijk is dat organisaties uit de oude economie massaal internet en internettechnologie zullen inzetten om de productiviteit van dienstverlening drastisch op te voeren. Oude-economieorganisaties zullen daarbij zeven fasen doorlopen: oude economie, website, intranet, elektronische transacties, serviceketen, servicenetwerk en service-economie. Sleutelwoorden zijn connectivity en netwerk. Elektronische dienstverlening zal langzaam maar zeker de bestaande traditionele dienstverlening van onderen afromen. Om deze transformatie tot een succes te maken zijn er voor deze organisaties in elke fase drie kernpunten: positionering, strategie en realisatie. Deze worden op praktische wijze uitgewerkt in negen aandachtsgebieden. Meer informatie en achtergronden over de service-economie, het boek en de auteurs kan worden gevonden op de vrij toegankelijke website www.service-economie.nl

...ook Jilles Limburg, head of services Nederland bij Orange Business Services ... Economies - definition of economies by The Free Dictionary ... . Dit is het minimaliseren van de ecologische impact voor dezelfde output. Hierdoor wordt de termijn waarop de het systeem overbelast raakt verlengd (Di Maio, Rem, Baldï, and Polder, 2017). Binnen een circulaire economie wordt duurzaamheid gezocht in het verhogen van de eco-effectiviteit van het systeem. 169 aanbiedingen in mei -Koop of Verkoop service op Marktplaats - Bekijk Lokale Aanbiedingen! Verkoop eenvoudig service Service kan verwijzen naar: . Dienstverlening; Dienst (economie), niet-fysieke goederen Service (motorf ... Product as a service: het verdienmodel voor de circulaire ... ... . Dienstverlening; Dienst (economie), niet-fysieke goederen Service (motorfiets), een historische motorfiets Serveren (tennis), de opslag bij tennis en soortgelijke (bal)spellen Service, een dienst die wordt verzorgt door een server; Windows-service, een computerprogramma dat in de achtergrond draait; In vertalingen uit het Engels leest men vaak 'service' waar ... Academic Service economie en bedrijfskunde - Leiderschap bij verandering 1e druk is een boek van John Kotter uitgegeven bij Boom Uitgevers Amsterdam. ISBN 9789052612317 Organisaties moeten leren inspelen op veranderingen. Alle boeken in de serie bij paagman.nl. Leiderschap bij verandering - Academic Service economie en bedrijfskunde, AIV - Academic Service economie en... De detailhandel pikt ook een (geringe) marge mee door het toevoegen van service: distributie, voorlichtingen en het bieden van keuzemogelijkheden. Verkopen we de koffie echter op het San Marco plein in Venetië, met een achtergrondorkestje, dan zijn we bereid om €5,- euro of meer voor een kop koffie te betalen. A service economy is a nation that generates more value from services than other sectors such as agriculture and manufacturing. Advanced economies are locked in a long term trend whereby services are becoming a greater percentage of economic output. This resembles the 19th century process of industrialization whereby manufacturing replaced agriculture as the largest sector of the economy in ... Academic Service economie en bedrijfskunde - Leiderschap bij verandering wordt 4 keer aangeboden op Bookmatch. En het Academic Service economie en bedrijfskunde - Leiderschap bij verandering boek is dit jaar al 8 keer verkocht. Wil je dit boek kopen? Je kunt direct de vraagprijs betalen. Service is een andere benaming voor dienstverlening.Het woord is van toepassing op commerciële instellingen die hun klanten tevreden willen stellen. Dit kan door hen (in ruil voor geld) een goed aan te bieden waar zij om vragen, maar omvat ook het oplossen van problemen of het opnemen van klachten. Service-economie versnelt de circulariteit. Circulariteit gaat om méér dan het recyclen van afval en het valoriseren van reststromen. Hergebruik heeft… Service Economy Defined. What does a lawyer, a doctor, a wedding planner, a shoe salesman, an investment banker, a comedian, a waitress, and a college professor all have in common? Warenhuis HEMA introduceert vandaag een online ticket service. Er worden geen reserverings- boekings- of administratiekosten doorberekend aan de consument. Deze nieuwe dienst is een uitbreiding op eerdere online verkoop van kaartjes zoals de NS-kaartjes of toegangskaarten voor de Efteling. De Belgische vliegmaatschappij Brussels Airlines wordt een prijsvechter en gaat de strijd aan met budgetvliegmaatschappijen als Ryanair. Vanaf september biedt Brussels Airlines ook een budgetvariant aan op Europese bestemmingen, zonder ingecheckte bagage en zonder gratis drankje of hapje. Dat maakte de maatschappij vandaag bekend. CAFE ECO #EP 01 Introduction à l'économie S1 Notion de : Besoin,Bien,Marché Darija - Duration: 8:36. Café éco 444,917 views. 8:36. Les biens et services - Duration: 11:05. Op deze pagina vind je samenvattingen voor het boek Academic Service economie en bedrijfskunde - Leiderschap bij verandering, geschreven door J.P. Kotter. De samenvattingen zijn door studenten zelf geschreven, waardoor je de inhoud van het boek nog beter kunt begrijpen. Denk aan uitleg over zelfgenoegzaamheid, espoused theory, Bedrijfskunde, John P. Kotter, Leiderschap bij ver...