Gratis elektronische bibliotheek

De perfecte positionering - Julian Stevense

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
DATUM VAN PUBLICATIE: januari 2016
BESTANDSGROOTTE: 5,60
ISBN: 9789492196033
TAAL: NEDERLANDS
AUTEUR: Julian Stevense

Alle Julian Stevense boeken die u van ons leest en download

Omschrijving:

De perfecte positionering 1e druk is een boek van Julian Stevense uitgegeven bij Adfo Books. ISBN 9789492196033 De perfecte positioneringStop denken in oplossingen, start denken in problemenDe perfecte positionering laat je compleet anders kijken naar het positioneren van een organisatie of merk. In plaats van te denken in oplossingen, demonstreert dit boek op overtuigende wijze dat je je beter op problemen kunt richten. Want alleen inzicht in het probleem laat zien wat de beste oplossing is.Aan de hand van een driestappenmodel word je meegenomen door de verschillende fases van de positioneringsstrategie. Deze direct toepasbare werkwijze en inspirerende voorbeelden zorgen ervoor dat je sneller, beter en blijvender de positie kunt innemen die jou het meeste voordeel oplevert.Julian Stevense is oprichter van INZICHT Communicatie en The Problem Company. Hij adviseert opdrachtgevers bij hun organisatie- en communicatievraagstukken en leert ze effectiever en efficiënter omgaan met problemen. Daarnaast is Julian kerndocent in de marketingprogramma's van Nyenrode Executive Education.

... Marketingstrategieën De perfecte positionering: Stop denken in oplossingen, start denken in problemen: Amazon ... HBO Kennisbank ... .es: Julian Stevense: Libros en idiomas extranjeros De perfecte positioneringStop denken in oplossingen, start denken in problemenDe perfecte positionering laat je compleet anders kijken naar het positioneren van een organisatie of merk. In plaats van te denken in oplossingen, demonstreert dit boek op overtuigende wijze dat je je beter op problemen kunt richten. De perfecte positionering in de financiële sector. Het imago van een financiële dienstverlener is een belan ... Boek: De perfecte positionering - Geschreven door Julian ... ... . De perfecte positionering in de financiële sector. Het imago van een financiële dienstverlener is een belangrijke factor voor klantloyaliteit. Draag uw imago op creatieve en professionele manier uit. Een professionele uitstraling bij ieder gesprek. Positionering stap 1: Analyse. De eerste stap om te komen tot een goede positionering, is het doen van een analyse van de huidige situatie. Deze analyse is gebaseerd op het MDC-model (Merkidentiteit, Doelgroep en Concurrentie). Daarnaast ben ik er een voorstander van om eerst onderzoek te doen naar trends en ontwikkelingen. De perfecte positionering. Auteur(s): Julian Stevense Uitgever: Adfo Books Uitvoering: gebonden, ISBN: 9789492196033 Prijs: € 28,50 = GRATIS verzending (Nederland) Beschikbaarheid: Uit voorraad leverbaar binnen ca. 1 werkdag. Uw naam: * Uw e ... Positionering. Positionering is het beleid en de bijbehorende inzet van een bedrijf om bij (potentiële) klanten een bepaald beeld te creëren hoe de producten of dienstverlening zich tot de rest van de markt verhouden. Het resultaat van bewust positioneren is een imago wat een merk of product relevant maakt voor de doelgroep en waarmee het zich in positieve zin onderscheidt van concurrenten. De perfecte positionering \\nStop denken in oplossingen, start denken in problemen \\nDe perfecte positionering laat je compleet anders kijken naar het positioneren van een organisatie of merk. In plaats van te denken in oplossingen, demonstreert dit boek op overtuigende wijze dat je je beter op problemen kunt richten. Want alleen inzicht in het probleem laat zien wat de beste ... Dat komt omdat de juist positionering de beste manier is om de toegevoegde waarde van een product te communiceren naar de doelgroep. Marlboro communiceerde een aantal kenmerken waarmee de afnemer zich ging associëren, resulterend in toegevoegde waarde voor de Marlboro sigaret. Een unique selling proposition (letterlijk vertaald vanuit het Engels: uniek verkoopargument) of unique selling point (beide afgekort als USP) is de eigenschap van een product die het onderscheidt van vergelijkbare producten.Het is een marketingterm die ook wel onderscheidend vermogen wordt genoemd. De positionering van Het bedrijf. Download Bestand (PDF) Sean Scheffer (Student) Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken....